CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 9, 2009

NeW of Me..

ish.. mcm baru wat blog plak nk 2lis2 intro.. huhuhu.. mlas2.. ni da third blog yg aku ade..

1st blog aku blog rahsia.. huhuhu.. sbb dlm blog 2 ade rahsia 'kerajaan' ;p.. aku pn xtau ape yg aku mcarut lam 2.. huhuhu..

2nd blog plak blog grrlpower7.. blog ni aku kongsi nagn 6 org lg kwn2 aku.. tp blog 2 da mcm nyawa2 ikan.. masing2 pn da xnk update blog 2.. huhuhu.. nk ckp detail pn mlas.. bia la.. myb msing2 cbuk.. klu aku sorg je update blog 2 mcm gile kuase plak.. haha..

n 3rd blog yg ni la.. blog ni da lame aku create.. tp nk 2lis entri 2 yg mlas.. aku rase da dkat 2 bln kot aky wat blog ni.. tp bru skunk aku rajin nk wat entri.. ari 2 aku bkak pas2 edit2 gadjet je.. wat layout la.. huhuhu.. insyaallah blog ni xsesepi blog pertama aku dlu.. ngeh3..

tgk la klu de mase aku copy la entri2 aku lam blog2 yg lame 2.. insyaallah aku akn jd pemblog yg tegar.. hahaha.. tp mampukah aku?? 'inilah yg mjadi persoalan dihati' ;)

0 comments: