CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 21, 2009

Miss Apart...

kamu yg slalu bsama BULAN...
aku nangis dengar lagu ungu.. cinta dalam hati..
mcm ade kaitan jerk..
huhuhu..
sedey..


Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu Hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja


kamu yg slalu bsama BULAN..
klu die dgr lagu ni..
ketauilah..
ni lah perasaan aku yg sebenarnye..
1 mase dulu kite pnah rapat...
myb sbb 2 aku syg die..
aku xmampu elak rase syg ni..

kamu yg slalu bsama BULAN
mmg btol kate org..
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintai kite,
tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang
dan kite tidak pernah memiliki keberanian
untukmenyatakan cinta kite kepadanya.
btol.. aku akui bende 2..
aku pnah alaminye..
sampai la skrang..

ntah la..
hanya Tuhan yg tahu perasaan aku..
ya Allah..
Tenang kn lah ati aku..

0 comments: