CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 21, 2009

Best Man In mY LifE!!



21 June ~ hari bapa sedunia.. dikesempatan ni daku nk wish HEpi Fathers Day to my beloved BABA.. Ingat nk bg msg pg2 td tp tlupe.. pkol 6.50pm, dgr bunyi enjin kreta trubo park kat luar.. ru tringat, omg lupe nk wish.. huhuhu.. baba da blik dr keje pn.. anak ape la aku ni kn??

tp.. wlau apepn.. my En. Muhammad Nordin B. Muhammad Noor, is the greatest father that i have.. luv u so much!!



Terpana aku pada sentuhan keramatmu
Mengheret aku mentafsir memori silammu
Dulu ku ragu apa terbungkam dibenakmu
Kini ku tahu apa yang terbuku di hatimu

Surut dedarku pada usapan manteramu
Tunduk ungkalku pada ketegasan dirimu
Terpasak semangat pada keyakinan tekadmu
Keakuranku pada tunjuk dan titah arahanmu

Oh ayah,
Tak pernah ku tanya
Kemana tumpahnya keringatmu
Oh ayah,
Tak pernah ku hitung
Berapa banyak kerutan di dahimu
Yang ku pinta hanyalah kemahuan hatiku
Yang sedaya ayah laksanakan

Kau pendorong bukanlah pendesak apalagi memaksa diriku
Aku terlorong bukan terdesak apalagi rasa terdera
Tak terkuis dugaan menduga
Apalagi takdir yang menerpa
Aku mengharap bukan menolak
Apalagi cuba melupa

Lestari kasihmu tanpa batasan
Sempadan waktu yang memisahkan
Abadi hingga ke hujung usia akhiran masa
Sentuhanmu amat bermakna..

baba.. smoga hidup ba sentiasa dilimpahi rahmat dan keberkatan dariNya.. smoga dikurniakan kesihatan yg berpanjangan.. ya syg ba sgt2.. xde yg bleh mgantikan tmpah ba dhati ya.. terima kasih atas segala kepayahan dan kesusahan yg ba tanggung demi ank2 n keluarga..

0 comments: